Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 9. november 2013

Sketchy Colors # 185


Hei og god lørdag
Idag fikk jeg endelig ferdig kortet til Sketchy Colors utfordring # 185 som er en fargeutfordring 
Fargene er som følger : Svart, Lilla og Grønn.
Og slik ble mitt bidrag 

CS: Bazzill svart canvas
DP: Fabscraps og papirdesign
Motiv: Kenny K " Inspector Em" digi.
Har brukt dies fra TH, blomster fra WOC og NSS, bling fra Nille, MS Punch.
Fargelagt med Pro/ Flexmarkers. 


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

2 kommentarer:

Anne- Elisabeth sa...

Hei Winnie.
Kortet ditt er så lekkert, bare elsker fargene du har brukt og fargeleggingen din blir jeg grønn av misunnelse av. Gleder meg til å treffe deg igjen, mener at jeg snakket litt med deg i Bergen.
Klem, Anne-Elisabeth

❤ Kaia sa...

Hei på deg..
Lekkert kort, med nydelig fargelagt motiv, og flotte detaljer....
Takk for at du er med på ukens fargeutfordring hos oss i SC.
Masse lykke til, og velkommen igjen...

Klem fra Kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails