Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

fredag 1. november 2013

Endelig

Hei og god fredag.
Da kan jeg endelig avsløre at jeg er blitt med i design teamet til Promarker Norge , jeg fikk en forespørsel etter å ha lagt ut noen bilder av motiver jeg hadde fargelagt og kunne selvfølgelig ikke si nei til det, er jo litt kry da over å ha blitt spurt, skal bli spennende og jeg håper jeg kan være til litt inspirasjon med mine kreasjoner.

 Utfordringen denne måned er
Lag ett sett på 2 (ett kort/tag + en kreasjon)
(fargene du bruker skal brukes på begge motiv)


Jeg har brukt følgende farger: 
Hud : Apricot, oatmeal, blush, almond.
Klær: Umber, walnut, burnt umber, auburn (F) 
Burnt orange, pumpkin, amber ice grey 5-3-1 .
Ballong: Burnt orange,pumpkin,amber, frosted lace, oasis , cool aqua
Ugle: Umber, walnut, burnt umber,auburn, burnt orange, pumpkin, amber, ice grey 5-3-1 
Rose: Burnt orange, pumpkin, amber.
Støvler: Black.  
CS : Bazzill 
DP : G45 Steampunk Spells 
Forskjellige dies fra spellbinders, 

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

7 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

GRATULERER med Dt plassen, Winnie.
Vel fortjent !!
Nydelige kreasjoner du har laget.
Kos deg på treff i morgen :)

Klem,Kjersti

Åse-May sa...

Grattis.....nydelige ting du har laget. :)

Bente sa...

Hei på deg,
Gratulerer så mye:) Det er vel fortjent:)

Du er knallflink å fargelegge motiv. *Beundrer masse, litt misunnelig*

Gleder meg til å følge deg videre:)

Riktig god helg:)

Klem fra Bente

marima sa...

Endelig noen som skjønte det :) Gratulerer Winnie!
Dette er vel fortjent! :)

Anne sa...

Velkommen i gjengen, og bidraget ditt er superlekkert!

Klem :-)

Anne- Elisabeth sa...

Gratulerer med DT Jobben, Det er så utrolig vell fortjent og på tide.
Du er en utrolig inspirasjonskilde for meg og jeg beundrer arbeidet ditt.
Gleder meg til å treffe deg på Gol
Stor klem, Anne-Elisabeth

Rita sa...

Velkommen til oss i ProMarker Norge :) Lekkert sett du har laget :) Klem Rita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails