Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 28. april 2019

DT hverdagsnett - følg malen


Hei 
Da var det tid for ennå ett innlegg fra meg.........for hverdagsnett  
Denne gangen ble vi sponset av The Cutting Cafe
Ikke noe bestemt tema men vi skulle følge en mal, jeg fikk 3D shadowbox card, 
og slik løste jeg den oppgaven.

Forside

Innsiden 

Innsiden 

Karton : Papirgleder hvit.
DP:  Marianne design : Country flowers 
Stempel :  Felicita design. Hobbygros. ( papirhimlen )
Dies: By Lene Design og en ukjent.

Takk for at du tok turen innom bloggen min.
Thank you for taking time to visit my blog.
Tak for at du besøgte min blog.
  

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails