Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

torsdag 28. februar 2019

DT- Hverdagsnett ...... Brette teknikk


Hei
Da har jeg fått børstet støv av bloggen min 😊
Har laget nytt kort for Hverdagsnett 
Temaet denne gang var Bruk en brette teknikk 
Sponsor er The Paper Shelter 



Motivet er farget med promarker 
mønsterpapir fra prima
Bazzill hvit 
Dies ukjent 
motiv fra The papershelter 



Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

1 kommentar:

Mariann Jakobsen sa...

Nydelig og morsomt kort! Liker den bretteteknikken du har brukt her.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails