Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

fredag 13. mai 2011

WOOO HOOO post

Hei.
Idag har jeg en liten sak som jeg gjerne vil dele med andre her i blogland, for en stund siden søkte jeg på en DT plass hos Heidi's Hobbystuggu og tror dere ikke at jeg ble valgt, eneste var at jeg hadde helt glemt at jeg hadde søkt og da jeg hadde noen problemer med min gmail hadde jeg ikke sett mailen hun hadde sendt meg før i går, vel jeg svarte da og regnet ikke med at jeg fortsat ville ha en plass i hennes design team men tro det eller ei jeg fikk lov til å være med likevel så derfor WOOOO HOOOOO , Tusen Takk til Heidi som lot meg bli i teamet.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails