Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

onsdag 20. april 2011

Kort o Mania #38 og Truly Scrumptious # 55

Her er mitt bidrag til Kort o Mania's utfordring nr 38 som er vintage.
Legger det også inn til utfordringen hos Truly Scrumptious som også er vintage.
Jeg har brukt:
Bazzill kartong som base.
mønsterpapir fra TPC Studio Granma's Attic collection, + ett bakgrundspapir jeg selv har laget med Glimmermist og distress ink.
Annet jeg har brukt er kraftkartong, bånd, blomst fra prima, bilde fra ett utklipsark som jeg ikke husker hvor er fra, tekststempel tror jeg er fra Kort og Godt. Beklager det dårlige bilde.
Riktig GOD PÅSKE til alle 
Klem 

1 kommentar:

Heather sa...

Fabulous card, such a delightful image and your flower is sensational!!

So glad you could join us at Truly Scrumptious,
hugs
Heather xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails