Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 18. januar 2020

DT - hverdagsnett - shabby chic Bryllupskort



Inneholder Reklame fra stempelprodusent! 
Hei 
På tide å tørke støv av bloggen min igjen.
Starter med første DT kort i 2020.
Motivet er sponset av  The Paper Shelter 
Jeg fik " the happy couple" så da ble det ett bryllupskort,temaet i januar er "shabby chic"
er vel første gang jeg lager ett kort i den stilen og må jo si at etter å ha trålet pinterest så ser jeg at det er forbedringspotentiale her. 

CS: Bazzill white / Lipcloss
DP: Studiolight " Shabby Chic "
Motiv: The Paper Shelter fargelagt med promarker og copic ciao.
Kant dies fra Spellbinders,hjertedies fra memorybox " Precious Heart ", blomster fra WOC
Tekststempler: " FelicitaDesign" " til Brudeparet " hvor der faktisk er en stavefeil.

innsiden

baksiden

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

1 kommentar:

Mariann Jakobsen sa...

Koselig bryllupskort!
Takk for at du ga med bloggadressen din. Kanskje jeg er heldig å se deg i min blogg også? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails