Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 24. april 2016

DT - Barnemix .............. " Steampunk Rory "

Hei og God Søndag !! 
Idag har jeg ett kort å vise med motiv fra Lacy Sunshine 
Temaet var " Uvanlig Hårfarge " 
Jeg valgte motivet Steampunk Rory og brukte ganske uvanlige farger til det men disse fargene gjør meg faktisk glad.

CS:  Bazzill Vanilla - Candy necklace - Sassy 
DP: Papirdesign 
Motiv fra Lacy Sunshine Steampunk Rory 
Dies fra Dienamic - Spellbinders , blomster fra Wild Orchid Crafts. 
Fargelagt med Promarker . 

Hud : Dusky Rose - Soft Peach - Oatmeal - Blush - Almond 
Bukse / Hat : Petrol Blue - Marine - Turquoise 
Sko/vest : Lime Green - Lime Zest - Soft Lime / Ice Grey 5 - 4 - 3 . 
Hår : Carmine - Margenta - Cerise 





Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails