Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 11. oktober 2015

World Scrap Battle & Tournament


Hei og god søndag!! 
Jeg meldte meg på The World Scrap Battle & Tournament , og gikk videre til runde 2 på en " Walk Over " . Til første runde skulle vi la oss inspirere av bildet til Stockholm Hobby and Craft event 


Det første jeg tenkte på var scrappedamer på vei til treff hi hi hi hi hi, jeg har ett par stempler med 2 herlige scrappedamer som jeg brukte til å lage kortet med.............. farget de med Promarker tusjer og som teksten sier det handler om å ha det Moro og det har jeg når jeg er på treff, 




CS: Bazzill Vanilla & My Colors Cardstock Limegreen .
DP: G45 Steampunk Spells 6x6 patterns /Solid Papers & Rare Oddities 6x6 Patterns / Solid Papers
Stamps : " Hildur & Scraptant & fra Vilda Stamps
Medium : Promarkers  
Blomster fra  WOC, Die fra Marianne Design bling fra Panduro og Hobbykunst .
Tekst  skrevet ut fra PC. Alle kanter er svertet med TH Distress ink i samme farge som mønsterpapiret.   

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

1 kommentar:

Eli Margrethe Kvinge sa...

Utrolig artig kort. Nydelig fargelagt.Lykke til videre i konkuransen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails