Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

onsdag 21. mai 2014

Dt promarker Norge Inspirasjon Mai #5


Hei og god onsdag til deg som titter inn til meg 
Endelig er der litt liv i bloggen min igjen Mai har vært ganske hektisk, yngste barnebarnet har blitt konfirmert , og da skulle det jo lages både kort og bordkort, har hatt gang i kortlagingen stort sett hele mai så langt, blitt tid til litt bestillingskort også,  så da blir det flere innlegg senere idag.
Første innlegg er  mitt DT kort for Promarker Norge 

CS: Bazzill Vanilla
DP : Pion Design " från mitt hjarta II" 
Stamp : Digistamp fra Delicious Doodles " Blossom" 
Farget med Promarkers .
Farger jeg har brukt:/ color used :
Hud/Skin : Apricot - Oatmeal - Blush - Almond.
Motiv/Motif: Mandarin - Peach - Soft Peach.
Hår / Hair : Burnt Sienna - Caramel - Sandstone.  

 Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

1 kommentar:

Åse-May sa...

Stiligt kort winnie....klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails