Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 1. februar 2014

Valentinskort ala Gunn-Eirill

Valentine kort idag. 
Igjen har jeg brukt noe av oppsettet fra forrige kort jeg la ut her.

Again i used the same lay out that are on the other card i posted here today.



CS: Bazzill Kraftkartong
DP: G45 " Place in Time" og DCWV " Rustic Stack"
Annet Dies fra Marianne Design og Cherry Lynn , blomster fra WOC og NSS. 

Utfordringer/ challenges


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

2 kommentarer:

Janne sa...

Lekkert kort.Tøft oppsett. Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden ♥ Klem, Janne

Jill sa...

Herlig kort Winnie i nydelige farger og knallfint design
Tusen takk for et flott bidrag til Kreativ Scrapping's HJERTE- utfordring og lykke til
Klem fra Jill

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails