Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 24. august 2013

Scrappetreff og Sketchy Colors # 174


Da var det tid til ett nytt blogginnlegg 
Om nøyaktig en uke er det klart for det første Scrappetreff på Landås gjett om jeg gleder meg :-) 
Maya Stenshagen kommer og holder kurs i både Promarker og Prisma fargeblyanter
Bente's PapirHobby er også på plass med butikken sin. 
Ta en titt i bloggen til Maya og se alt det fine hun lager, er det noe rart at hun er min favoritt når det gjelder fargelegging, hun er BARE SUPER dyktig. 
Bente's PapirHobby  finner du på facebook , en aldeles herlig dame å handle med.

Så var det tid for ett nytt kort, som jeg har brukt HELE uken på å få ferdig bare fordi jeg ikke kunne finne diesne mine i kaoset på kosekroken min, må vist se å få ryddet og organisert litt bedre.

Jeg har laget ett kort etter skissen hos Sketchy Colors 


Jeg har brukt papir fra Pion Design " Vintage Garden " har svertet kantene med Distress Ink " Vintage Photo", brukt dies fra Spellbinders og Go Kreate, base for kortet er fra  Coredinations TH / Ranger Distress Collection, blomstene er kjøpt hos " Bente's PapirHobby" og WOC.  

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

3 kommentarer:

Åse-May sa...

Lekkert Winnie.....plukker deg opp til helgen....:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Superskjønnt kort i lekkre farger.

Klem,Kjersti

Unknown sa...

Super fint kort til skissa vår :) Tusen takk for at du deltar hjå oss i Sketchy Colors :)

Klem frå Tine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails