Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 18. august 2013

Inspirasjon " ETT TRYKK " Anne - Kristine's TAG


Endelig litt nytt i bloggen, jeg har lekt meg litt idag med masse distress og stempler. 
Jeg ble veldig veldig veldig inspirert av en tag i ETT TRYKK laget av Anne Kristine, måtte bare prøve å lage en selv for har hatt de store taggene til TH liggende en stund og viste ikke helt hvordan/hva jeg skulle bruke dem til.
Jeg har liftet Taggen til Anne Kristine og håper virkelig at hun ikke har noe imot det.





Jeg har brukt :
TH Tag Stor
Distress Stains --- Tea Dye, Rusty Hinge blandet med litt Perfect Pearls gold.
Distress Ink ------ Pine Needles, Shabby Shutter, Spiced Marmelade.
Stempler-------  Stampers Anynomous------ Th Collection, La Blanche, Dylusions. 


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails