Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 4. mai 2013

Bursdagskort/ Birthdaycard


Kreativ Lørdag.
Her er ett kort jeg har laget etter Sketchy colors fargeutfordring denne uken som var det orange og creme, ikke farger jeg normalt bruker så var en ganske så stor utfordring for meg, måtte lete vel og lenge etter papirer som passet, og jeg må si at jeg ble ganske så godt fornøyd med det.


CS: Bazzill Vanilla & coredinations TH & Ranger Distress collection  Spiced Marmelade
DP: Bildmålarna  Welcome - New Day
Stempel / stamps : Kort og Godt (motiv) & Norsk Stempelblad ( tekst / text)
Flowers, spellbinders die & MS punch, Knapper/ buttons 
Fargelagt med promarkers 

Jeg deltar på disse utfordringer
Sketchy Colors  Fargeutfordring orange/ creme 
Our Creative Corner Anything Goes
Passion for Promarkers To die for 
I Love Promarkers  Put a button on it 

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

9 kommentarer:

Åse-May sa...

Stiligt Winnie....:) :)

Redanne sa...

You have chosen some lovely colours and a great image for your card. Great design too. Thank you for playing along with us at Our Creative Corner. Anne x

Unknown sa...

Kjempe flott kort du ha laga!
Fargane va vel ikkje akkruat ORANSJE og krem, men FERSKEN... men la gå.. dei er ganske nærme..

Kortet ditt va veldig fint :)

Tusen takk for at du deltok hjå oss i Sketchy Colors denne veka.

Klem frå Tine

coops sa...

so gorgeous winnie.really fab image and i love your stunning colour combo and details.
Thanks for joining in my theme this week at the Passion for Promarkers challenge :D

xx coops xx

As.I.Do.Rodos. sa...

Gorgeous colours and layout. Thank you for joining us at I♥Promarkers good luck Ginny

Words and Pictures sa...

Great colours and I love the trio of buttons adding dimension... Thanks so much for playing along with us at Our Creative Corner.
Alison x

The Crafty Den sa...

Hi Winnie, what a gorgeous card. I love the image and your colouring is fab. I really like your warm colour scheme. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Unknown sa...

This is so cute and fun, love the gorgeous colors. Thank you for joining us at I ♥ Promarkers this week and good luck xx

Laurart sa...

So Cute! Thanks for sharing this with us at Our Creative Corner Love from Laura xxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails