Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 26. januar 2013

Brettekort / Ett Trykk

God lørdag ettermiddag bloggers.
11januar bestillte jeg årsabonnement på Ett Trykk, endelig får en vel si, har tenkt på det leeeeeenge og nå er det gjort, var litt usikker på om jeg ville få februarnummeret men forleden dag dumpet det ned  i postkassen min wooooo hooooooo, har kost meg med bladet og i går begynte jeg på ett kort som det var mal på og slik ble kortet mitt enda ett vennskapskort har endel stempeltekster med vennskap som jeg ikke har brukt før, men ser ut som jeg er blitt hektet på slike tekster i alle fall for øyeblikket :-)) 







Kartong: Bazzill rosa og hvit bling
Mønsterpapir: Pion Design - " Från mitt Hjarta II 
Stempler: Kort og Godt og Stempelglede - tekst/ text, Bildmålarna - motiv/ image
MS Punch, blomster fra WOC, del av swirl fra Cherry Lynn , spellbinders, perler fra Panduro, hjertebling vet jeg ikke hvor kommer fra trolig fra panduro de og. 

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

1 kommentar:

Penny sa...

Love this unusual card design, Winnie--it is just gorgeous! Love the pretty papers you used for it. And your image is darling & beautifully colored! Love the embellishments, too! :^) Have a great weekend!
Hugs, Penny

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails