Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

fredag 7. desember 2012

Kreativ Hobby's Juleutfordring 2012 Kort # 12

Kort # 12 til Kreativ Hobby's Julekortutfordring
Beklager igjen den dårlige kvalitet på bildet. 
igjen ett meget enkelt kort, jeg har brukt papirer fra PapirDesign tror jeg og tekst og stjernestempel fra Kreativ hobby  og selvfølgelig skulle jeg glemme det kort jeg hadde tenkt å sende til dem hjemme i Bergen og siden jeg ikke er hjemme igjen før den 12 blir det jo litt sent å sende det.

Kreativ Hobby 
  

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails