Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 12. februar 2012

Anonyme Scrappere opgave 3 Hjerter og Roser


Puuuuuuuhhhhhhh endelig ferdig med LO'en jeg begynte på igår på Søftelandstreffet , begynte dagen med å lete etter ett bilde av min Mormor som ung, jeg vet jeg har det ett eller annet sted men kan bare ikke finne det , det pleide å stå i vinduet på soverommet men jeg har på ett tidspunkt fjernet det derfra, jeg fant da ett annet bilde av min Mormor og Morfar vel jeg er ikke helt tilfreds med LO'en for har jo denne ide inne i hodet om at det var Mormor som ung som skulle være der, nå men nu er del 3 godt igang hos Anonyme Scrappere  og denne LO'en er laget med tanke på utfordringen der som er Hjerter og Roser nok av hjerter på LO'en og noen roser.
Jeg har brukt en skisse fra ScrappeHuset . Jeg vet jeg mangler tittel men har ikke fundet noen ennå.



Materialer jeg har brukt:
CS: Bazzill 
DP: Bo Bunny ET CETERA og ET CETERA STAMPED
Dies fra marianne Design og Spellbinders Punch fra MS, Roser fra Nille blader fra prima, små blomster fra Storyteller, blonde, bling, litt glimmermist her og der.

Utfordringer :
Anonyme Scrappere Timeglass del 3 

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.


5 kommentarer:

Vibekke sa...

Hei Winnie og takk for i går :)Jeg er som du sikkert oppdaget ikke så flink til å prate på treff... håper du ikke kjedet deg i hjel ved siden av meg allikevel:)
Så surt at du ikke finner igjen AKKURAT det rette bildet av mormoren din da :(
MEN når det er sagt synes jeg at LOèn slik den har blitt er veldig veldig fin :) Masse lykke til med den... OG så var det morsomt å finne bloggen din, visste ikke at du hadde en engang :P
Ha en fin uke, klem fra Vibekke

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 3 "Detaljer"-oppgaven til Anonyme Timeglass. Lekker og nydelig LO du har laget, spekket med lekre detaljer! Riktig lykke til, blir spennende å se hva du lager til siste utfordring også :)
Klem fra Anja

linn kr/sykepleier sa...

En nydelig side med flotte detaljer, men ScrappeHuset ønsker at bidragene som leveres der ikke kombineres med andre utfordringer. ;) Men kanskje du kan scrappe et vakkert bidrag til - kun for Huset!? ;)

soltroll sa...

Hei på deg Winnie :-)
Da fant jeg også bloggen din.... :-) Kjempe flott LO du har laget. Lykke til i utfordringen.
Klem fra Merete

Heidi sa...

Takk for sist.
Kjempefin LOen din ble.
Klem Heidi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails