Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

torsdag 8. september 2011

Veske kort og Origami eske

Som tittelen indikere så har jeg prøv meg på å lage ett veskekort og slik ble det, jeg har brukt malen fra Else Irene Meling som var i Augustnummeret av ETT TRYKK, ta en tur rundt i bloggen hennes og du finner mye flott der.




Det neste jeg nå viser frem er en origamieske  også den var det forklaring til i Augustnummeret av ETT TRYKK av Wenche Wold og slik ble den.
Ferdig eske

Lokket

Open



Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen

2 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfine esker du har laget....:)

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempeflotte esker !!

God helg,Winnie.
Klem fra Kjersti

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails