Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 22. mai 2011

Konfirmantkort.

Hei og god søndag til alle derute i blogland.
Her er et konfirmantkort jeg laget på bestilling , kortet ble godt mottatt og alle syntes det var ett artigt kort , siden konfirmanten liker " Black Metal" Musikk og selv spiller gitar.
Også dette kortet ble ett staffelikort , ser ut til at jeg er blitt hektet på denne type kort :-) 
 


Motivet er fra Kenny K og fargelagt med Promarkers
Har brukt bølgepap og glitter lim, Nestabilities, Bazzill kartong, mønsterpapir husker jeg ikke hvor er fra, men siden gitarene på papiret er av sølv så ble det ett litt dårligt bilde.


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen



Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails