Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

onsdag 23. februar 2011

Jul i februar

First some news, ii have desided that i will only be writing in norwegian on my blog, so please use the Translater in my sidebar to translate to your language.

Endelig har jeg fått laget 3 Julekort, hadde bestemt meg for å begynne med julekortene i januar, men fikk ikke laget ett eneste ett på grunn av en del oppussing, er nå snart ferdig med kjøkkenet, neste prosjekt er så vaskerommet, håper bare jeg blir ferdig med all oppusinngen innen sommeren har endel lister der skal settes opp. Hobbyrommet mitt ligner en slagmark for tiden det skal også ha en gang maling i løpet av våren og så skal der hyller opp så jeg kan få alt opp fra gulvet, er bare så trøtt av ikke å kunne finne noen ting.
Julekortene som jeg viser her sender jeg og inn til Hjertebodens Juleblogg

Til dette kort har jeg brukt, Bazzill rød kartong som base, mønsterpapir fra Riddersholm, kraft kartong, Martha Stewart punch og spellbinders nestabilities, bildet er fra ett utklipsark,halvperler og stempel fra Kort og Godt.


Jeg kom over en blogg som hadde link til Rick st Dennis hvor jeg kjøpte dette digitale stempel, jeg har brukt Bazzill Brunt denne gangen som base, mønsterpapir fra Out & About " Tiny Dots Botanical", MME Holly Jolly " Deck the Halls" og Malmheim fra Kort og Godt, tekststempel fra NSS. bånd og bling. Motivet er fargelagt med Promarker. jeg deltar hos Sketchy Colors # 59 med dette kort


Siste kort ut er igjen med digitalt stempel fra Rick st Dennis  jeg har brukt Bazzill rød kartong som base, alle mønsterpapirer er fra Nille, spellbinders, tekststempel fra Kort og Godt, motivet er fargelagt med promarkers. Med dette kort deltar jeg hos Sketch Saturday #143


2 kommentarer:

Rach sa...

fabulous cards, all are wonderful.x

Karita sa...

All your cards are wonderful! :)
Especially that Santa Claus is really cute and funny :)

Thank you for joining at Sketch Saturday this week :)

Hugs,
Karita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails