Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

torsdag 6. april 2017

GDT for Barnemix

Lenge siden jeg har lagt ut noe på bloggen min, lover å bli litt flinkere til det 
Jeg ble spurt om jeg ville være GDT for barnemix og det sa jeg ja til og så ender det opp med at jeg glemmer å legge ut kortet på bloggen min.
Men bedre sent enn aldri er det noe som heter så her er kortet jeg laget 

Temaet var å bli inspirert av de andre i teamet og jeg valgte da å la meg inspirere av Bettina's " Tryllekort" som jeg så på facebook. 



Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails