Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 15. oktober 2016

DT Barnemix. no - " You'r so Wicked "

Hei og god lørdag.
Temaet idag er Maskering / Bruk en Bakgrunn
Idag er det min tur til å lage "toturial" for Barnemix.no  og du finner den HER 
Jeg er IKKE noen racer når det gjelder å skrive toturials og bare det at skulle finne på noe selv skremmer vettet av meg LOL så jeg laget en som forteller hvordan jeg maskerte sammen 2 digitale motiver i word, ja jeg vet det ligger mange toturials om det på nettet og det er der jeg lærte det selv.

Vi ble sponset av Faery Ink og jeg har brukt motivet You're So Wicked 
Jeg har maskert det sammen med ett motiv fra Make It Crafty og du finner det HER 

Siden det jo snart er Halloween laget jeg en godtepose 


DP: fant et gammelt papir fra Panduro " Plenty of Pumpkins"  og ett fra G45 fra serien " An Eirie Tale "  
Motivet er farget med Promarkers, og etterpå distressed med Black Soot over hele bakgrunnen.  


 Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails