Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

onsdag 20. januar 2016

DT Barnemix

Hei. 
Idag blogger jeg for Barnemix . 
Temaet var " Bruk mange mønsterark " 
Jeg fikk utdelt ett motiv fra Dr. Digi her er en direkte link til motivet Spring clean Sonia
Jeg har brukt 7 forskjellige mønster ark noen gamle og noen nye . 

CS: Bazzill vanilla 
DP:  Kort og Godt " Retro " - Simple Stories og noen ukjente. 
Motiv : Spring clean Sonia fra Dr. Digi 
Fargelagt med Promarkers 
Dies fra Marianne Design og Dienamic .Blomster fra Wild Orchid Crafts. 


 Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails