Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 20. desember 2015

DT - Barnemix.

God 4. søndag i advent.
Endelig litt tid til å oppdatere bloggen min. 
Tema denne gang var å lage en liten vertinnegave, tok litt tid å bli enig med meg selv om hva slags gave det skulle være men bestemte meg for en gavepose i litt retro stil. 

Motivet er fra Fairie Ink
Papir fra Bo Bunny 
Blomster fra Petaloo og WOC .
Motivet fargelagt med promarkers.  


pyntet lysene med samme papir og en enkelt blomst fra Petaloo 
Teksten er jeg ikke sikker på hvor kommer fra. . 


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit. 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails