Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

torsdag 23. oktober 2014

DT StampARTic........ Oktober utfordring/October Challenge......... Høst / Autumn / Fall.


Hei hei 
Idag blogger jeg for StampARTic , utfordringen denne måned er Høst .

***
Today i am blogging for StampARTic. The challenge for this Month is Autumn/Fall.

***
Da jeg ble spurt om å bli med på Designteamet til StampARTic ble jeg både overrasket , glad, og litt skremt, men jeg liker en utfordring og dermed sa jeg ja, kunne jo ikke annet. Gleder meg enormt til å jobbe sammen med de andre i designteamet og kanskje lære endel andre teknikker og få inspirasjon fra dem.

***
When i got asked to be on the Designteam i got overwhelmed, happy and a little scared, but i do like a challenge, so i said yes, I am very excited to work with the rest of the designteam and maybe learn some new things and get inspiration from them.

*** 
Tilbake hva dette skal handle om nemlig kortet jeg har laget til den første utfordringen som medlem av designteamet, og her er det.

*** 
Back to what this is, all about the card i made for this challenge as a member of the designteam and here it is.

*** 


CS: Bazzill Vanilla 
DS: Unknown, i made the backgroundpaper using a backgroundstamp and distressed it with TH Distress Inks. ( Spiced Marmalade, Broken China, and Rusty hinge).
Stamp: Poppies & Flutters by Norma J Burnell for  Sweet Pea Stamps
Medium: Promarker  sorry forgot to write down the colors used. 
Embellishment. Metalcorners from Korthobby, spellbinders dies, flowers from WOC, Text from Kort og Godt.

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails