Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

lørdag 8. mars 2014

Kreativ Scrapping # 3 / Herre prosjekt


Så var det dagens 2 blogg innlegg   
satt å surfet litt rundt og fant en utfordring som passer perfekt for kortet jeg viser her og det var kreativ scrappings utfordring  # 3 som er lag ett herrekort /prosjekt.
på dette kortet har jeg laget det ene bakgrunnspapiret selv ved hjelp av flere TH distress ink's og ett stempel som jeg kjøpte av Gry Anita  ta dere en tur rundt i bloggen hennes der er det mye flotte og helt unike kort 
Jeg har maskert sammen 3 TH stempler fra Platen # time Travelers# stemplet på color copy papir 250 gr og deretter farget det med flere forskjellige distress ink's, har og brukt ett DP fra Graphic 45 , chipboard klokken vet jeg ikke hvor er fra og husker heller ikke hvor jeg har kjøpt det, nøklen har jeg kjøpt hos Gry Anita, de små tannhjulene er fra Ingrid Bolme, tekst er fra Kort og Godt og Ett Trykk. 


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

1 kommentar:

Trine-Lise Hauge sa...

Råfint kort!
Takk for at du deltar på Kreativ Scrapping sin utfordring!
Klem DT Trine-Lise

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails