Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

fredag 21. mars 2014

DT ProMarker Norge. La deg inspirere #3.




Idag er det min tur til å inspirere, som dere nok vet er vi begynt med å bli inspirert av nydelige bilder, her er bildet for marsutfordringen hos ProMarker Norge 


Og slik ble kortet mitt.



Her er fargene jeg har brukt :
Hud: Nutmeg (F), Dusky Pink, Oatmeal, Blush, og Almond.Cocktail Pink og Pale Pink for kind.
Hår: Warm Grey 5, Walnut og Cinnamon.
Rose: Soft Green, Pastel Green og Tea Green.
Roseblader: Pine, Forest Green og Pear Green.

Takk for at du titter innom, håper du har latt deg inspirere litt, kom å bli med da vel. 


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails