Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 5. januar 2014

1 Julekort 2014 / Sketchy Colors #192

Godt Nyttår.
Hei og Godt Nyttår til deg som tar en titt inn i min kreative verden.
Nyttårsforsetter har jeg som regel ikke, klarer ikke å holde dem likevel, i år har jeg dog ett og det er å bli mye mer organisert hva angår hobbyen min.
Hobby rommet ser ut som om ett lyn har slått ned der, og det skal da bli mye mer orden derinne hvis jeg klarer å holde det jeg selv har lovet meg, å bli mer organisert, få opp hylder og stenger og annet så jeg finner tingene mine.
Men tilbake til hva dette innlegg skal handle om nemlig Sketchy Colors første utfordring i år som er en skisse, og hvilken flott skisse, laget av Marianne Skjelstad  ta en titt i bloggen hennes, der finner du mye flott. 


CS: Bazzill kraft 
DP: Bildmålarna 
Motiv vet jeg ikke helt hvor er fra da jeg fikk låne ett stempel av en venn, er vist heller ikke å få kjøpt lenger så hvis noen vet hvor det er fra så legg gjerne igjen en kommentar slik at jeg kan kredittere vedkommende som har laget dette stempel. 
Tekststempelet er fra Kreativ Hobby, jeg har og brukt punch fra MS, dies fra Spellbinders, blomster fra WOC, Scandinavian snowflake har jeg kjøpt ferdig utstanset, alle kanter er raspet og svertet med distress ink vintage photo.
Motivet er fargelagt med Pro / flexmarkers 
Glemte å skrive ned fargene jeg har brukt. 

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

1 kommentar:

monicas papirhobby sa...

Flott kort med et herlig motiv. Likte godt de duse fargene du har valgt. Tusen takk for ar du er med på ukas Skisse hos Sketchy Colors.
Klem Monica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails