Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

torsdag 17. oktober 2013

Graffiti Party @ LMMS & MIC




Her er  kortet jeg laget til  Little Miss Muffet Stamps &Make it Crafty 's  Graffiti Party   hadde litt vanskeligheter med å finne papirer som passet men hadde ett godt kikk i ALLE papirerne mine og jeg fant da noe som lignet på graffiti .


Motivet er 2 freebies og ett jeg kjøpte, jeg har maskert dem sammen i word, er fargelagt med promarkers og har og brukt litt Distress Ink iced spruce for å få litt " liv"  i veggen, papiret jeg har brukt er fra Prima Pulse Collection " Waddup" og fra Glitz " Rebel" blomster fra NSS og WOC , litt rhinestones fra Nille har også kommet på, men ellers ikke mye pynt her nei.   



 Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails