Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

mandag 11. februar 2013

Anonyme Scrappere Timeglass del 4

Scrappetur til Gol og bidrag til Anonyme Scrappere Timeglass del 4

Ja så gikk det ikke som jeg ville :-(, rak ikke å legge inn mitt bidrag for del 4 :-(, er nettopp kommet hjem etter en heidundrende scrappetur til Gol, har hatt en KJEMPEFLOTT helg, møt nye kjekke scrappedamer, var så koseligt atte, det frister til gjentakelse, En STOR TAKK til Admin i Scrappesyken på facebook som arrangerte denne turen. 

Her er bare ett lite utvalg av hva jeg har laget, det ble produsert masse flott på treffet vil legge inn bilder etterhvert.

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails