Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

onsdag 16. januar 2013

Bare fordi / Vintageudfordring #53


jeg fikk lyst til å lage ett kort og siden jeg var en tur rundt på forskjellige utfordringsblogger fant jeg denne utfordring hos Vintageudfordring utfordringen var en skisse og siden jeg liker å lage kort etter skisser så måtte jeg bli med


CS: Bazzill brun, Kraft.
DP: Bo Bunny, Basic Grey.
alle kanter raspet og svertet med TH distress ink vintage photo og black soot , bilde er fra utklippsark fra Pion Design, blomstene er fra Woc, og har fått litt glimmerlim på seg, blonden vet jeg ikke hvor kommer fra tror jeg kjøpte den på ett treff.

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

4 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfint kort.....:)

Filharmonica sa...

Lekkert vintagekort :-)) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen, og lykke til! DT Heidi

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette kortet var rålekkert !!
Likte så godt de ulike bruntonene du har brukt i papiret.

Klem,Kjersti

Jytte sa...

Wauw!! Virkelig lækkert kort! De brune nuancer er skønne.

1000 tak fordi du deltager hos Vintage Udfordring.

Knus Jytte, DT :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails