Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

torsdag 4. oktober 2012

Anonyme Scrappere " Anonyme Timeglass" Del 2

Temaet er stadig det samme 

Ikke kvadratisk eller regtangulært

Del 2: Fri Oppgave

Lag det du vil 

Slik løste jeg denne oppgaven


prøvde meg på en trekant boks den var grei å lage tenkte så at jeg ville prøve meg på ett Steampunk inspirert kort meeeeeeeen var vist ikke helt heldig med det.

"Oppskrift"
DP: Storyteller " Murvegg" Design Katrine Myrestrand Korneliussen
Stempel : "Steampunk" Vilda stamps
Pynt : litt metall fra Panduro, og det svarte har jeg kjøpt hos Merete Kjeilen, litt osteklut, en "klype" fra TH, perler fra Kort og Godt, klistrebokstaver, blonde og bånd og bølgepapp.  

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

3 kommentarer:

Anne Gerd sa...

Stilig, de stempla er knallstilige;)

Penny sa...

Love the triangular box! And I love the papers, die cuts, lace, and image, too! :^)
Hugs, Penny

Heidi sa...

Dette var jo bare knalltøft.

Klem Heidi:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails