Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 6. mai 2012

Sketchy Colors # 116/ Konfirmasjonskort

God Søndag kveld 
Forrige dagen ble jeg spurt om å lage ett Konfirmasjonskort, siden det er en stund siden jeg har laget ett utfordringskort tenkte jeg at jeg skulle hive meg på utfordringen hos Sketchy Colors ble ganske så fornøyd med kortet, synes selv jeg var veldig heldig med "håret" 




"Oppskrift"
Kartong: Bazzill mørk brun
Mønsterpapir: Prima "nature garden"
Stempel : Digi fra Lilli 
Tekststempel: Kort og Godt ( tror jeg)
Skisse: Sketchy Colors 
Blonde ukjent, MS punch, blomster fra WOC, sløjfe, perler fra Kort og Godt
Fargelagt med Promarker
Hud: Tan, Dusky Pink, Blush
Hår: Burnt orange, Cocoa, Ginger,Saffron.
Bluse: Budding Rose, Pastel Pink

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

5 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfint kort......:)

Anna Irene sa...

Stilig Winnie. :))

Tuppenshobbyblogg sa...

Dette var lekkert !!
Du har fargelagt sååå flott,håret var knallflott !!
Nydelig pynting med blomster, sløyfe og perler også.

Klem Kjersti

Heidi sa...

Det ene fine kortet etter det andre her hos deg.
Dette var jo bare helt nydelig.
Håret ser jo ut som en drøm. Tror du må skrive hvilke tusjer du har brukt her.
Klem Heidi :)

annes paperfun sa...

Så flott kort og nydelig gjennomført ♥
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Klem, Anne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails