Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

onsdag 8. februar 2012

Anonyme Scrappere Timeglass Utfordring # 1

Jeg har meldt meg på Anonyme Scrappere's Timeglass utfordring, første utfordring er Valentine eller Kjærlighet og fargen måtte være enten  Rød eller Rosa og der måtte være hjerter med, jeg valgte da rosa, her er kortet jeg laget til utfordringen. 

Materialer jeg har brukt er:
CS: Rosa Bazzill som base og Vanilla (panel) TH og Ranger Distress Collection fra Core'dination 
DP: Fabscraps High Tea Pink Floral ( for og bakside) 
Stempel: Digi fra Karen's Doodles
TH Distress ink victorian velvet, Spellbinders, blonde fra Hobbykroken, bånd fra Kremmerhuset, blomster fra WOC, de små rosene vet jeg ikke hvor er fra, glitterlim, motivet er fargelagt med Promarker 

Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen/ thanks for taking the time to visit.

3 kommentarer:

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempeflott kort og så flott med den rammen rundt motivet.

Klem Kjersti

Anonym sa...

Dette kortet var virkelig flott med rosa og et morsomt stempel!

Smil fra Sandra

Anja´s kortkreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig kort du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails