Velkommen til min blogg

Hei Hei
Så kjekt å se at du har funnet min blogg, legg gjerne igjen ett spor etter deg slik at jeg kan besøke deg og.

hello hello
Its so nice to see you have found my blog ......

Følgere

Stamptv

Spotify

Follow me on Spotify

søndag 28. august 2011

Dåpskort

Endelig ser det ut til at jeg har fått gang i kortene igjen, det har tatt sin tid, dåpskortet laget jeg på bestilling, slik kom det til å se ut.
beklager de litt dårlige bilder men tror jeg snart må investere i ett nytt kamera. 
forsiden av kortet

innsiden
Dette har jeg brukt:
Kartong: Bazzill rosa.
Mønsterpapir: Fabscraps High Tea Floral
Stempelfarge: TH Distress Ink  Mahogany
Stempler: Storyteller og Norsk Stempelblad 
Blomster fra Wild Orchid Crafts
Spellbinders wonky rectangels.
MS punch.


Takk for at du tok turen innom og Velkommen igjen

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails